کمپرسور فراسکلد چیست

فراسکلد یکی از بزرگترین سازندگان کمپرسور در جهان است و کمپرسور فراسکلد Reciprocating compressors  در دنیا بسیار مشهور است. سالانه به طور حدودی ۷۰ هزار دستگاه کمپرسور توسط این کمپانی تولید می‌شود. این شرکت بزرگ که در ایتالیا و در شهر میلان واقع است، سومین کارخانه تولید کننده کمپرسورهای رفت و برگشتی می‌باشد.

این شرکت بیشتر از ۸۰ سال است که به ساخت انواع کمپرسورها می­پردازد. شعار این شرکت در طی این ۸۰ سال فعالیت، حفظ کیفیت و کارایی و ارائه خدمات متنوع بوده و خواهد بود. اصالتی که این برند در مقایسه با دیگر برندها دارد، به علاوه کلاس کاری بالای آن، محصولات این شرکت را به یکی از محبوب­ترین و پرطرفدارترین­ها در حوزه خود تبدیل کرده است.

کمپرسورهای ساخته شده توسط این شرکت، همگی دارای استانداردها و گواهینامه­های جهانی هستند. دلایل محبوبیت فوق العاده محصولات این شرکت بسیار زیادند اما مهم­ترین دلیل آن پس از کیفیت بالای محصولات، خدمات پس از فروش این شرکت است. شرکت فراسکلد با داشتن دست کم ۸۶ نماینده و شعبه فروش در سراسر جهان و کشورهای مختلف، این اطمینان را می­دهد که هر مشتری­ پس از خرید، بدون شک می­تواند از خدمات پس از فروش محصولات در صورت دلخواه بهره ­مند شود.

کمپرسور پیستونی فراسکلد

بارزترین ویژگی کمپرسورهای فراسکلد، داشتن راندمان بالا و دوام آن­ها در دماهای مختلف است. بازدهی بالای سیستم­های تبریدی این نوع از کمپرسورها، تاثیر بسیار زیادی در بازار داشته و به نوعی نقطه قوت محصولات این شرکت محسوب می­شود. کمپرسورهای پیستونی فراسکلد، نسبت به محصولات رقیب و مشابه موجود در بازار، از وزن کمتری برخوردار بوده و بازدهی بهتری دارد. قدرت فوق­العاده زیاد این نوع از کمپرسورها غیر قابل انکار است.

روغنی که در این محصول به کار رفته است، از نوع پلی استایرن بوده و با اغلب مبردهای سردخانه­ای مطابقت و هماهنگی دارد. توانایی بالای این دسته از کمپرسورها به گونه­ای است که به راحتی در تمامی شرایط جوی عمر خواهد کرد و هیچگاه دچار مشکل نخواهد شد. قابل ذکر است که تمامی محصولات شرکت فراسکلد (FRASCOLD)، قبل از عرضه به بازار، چندین بار در دماهای مختلف بررسی و مورد آزمایش قرار می­گیرند تا محصول مشکل فنی و یا ساختاری نداشته باشد و بتواند به خوبی کار کند.

در ادامه برخی از ویژگی­های کمپرسور پیستونی فراسکلد را برای شما نام عنوان خواهیم کرد:

  • ماژول الکتریکی INT69
  • شیر روتولاک جهت مسیر مکش
  • شیر رولاک جهت مسیر دهش
  • روغن پلی استر (پلی استایرن)
  • شیشه رویت سطح روغن
  • لرزه گیر
  • بسته بندی مناسب برای حمل و نقل و انبار کردن
  • شارژ نیتروژن (10 bar min)

کنترلر چهار مرحله ای کرل carel ir33e9hr20

همه چی در مورد کمپرسور فراسکلد

یکی از سوالاتی که برای هر کسی ممکن است پیش آید، نحوه کار یک کمپرسور است. در واقع اساس یک سیستم خنک کننده، ماده تبریدی داخل یکی از مدارهای بسته دستگاه است. این ماده تبریدی با انجام واکنش­های مختلف که به صورت مداوم و چرخه­ای تکرار می­شوند، اقدام به خنک سازی می­کند. شرکت­های کمپرسور سازی برای افزایش قابلیت سردسازی کمپرسور، سیستمی را طراحی می­کنند که بتواند فشار هوایی کمتر ایجاد کرده و در نتیجه عمل سرد سازی به خوبی انجام بگیرد.

 

سنسور دما کرل

هر شرکتی طبیعتا به دنبال پیشرفت و به دنبال ارتقا محصولات خود با کمک علم و فناوری است. شرکت ایتالیایی فراسکلد نیز از این قضیه مستثنی نیست. این شرکت با پیروی از فناوری­های جدید و ساخت محصولاتی مطابق با علم روز و کم مصرف، توانست گام بزرگی در ارتقا و پیشرفت صنعت سردسازی بردارد.

کمپرسورهای فراسکلد در طی سال­هایی که گذشت به مراتب تغییرات مثبت زیادی را در پی داشت. اولین تغییری که این شرکت سعی در انجام آن داشت، کوچک­تر و کمتر نمودن حجم و وزن این کمپرسورها بود. در گذشته، یکی از بزرگترین مشکلات افرادی که از کمپرسورهای تبریدی استفاده می­کردند، مشکل حمل و نقل و وزن بسیار زیاد آنان بود. به همین دلیل این شرکت برای حل این مشکل بسیار بزرگ سعی در کم کردن وزن و قابل حمل کردن کمپرسورها داشت.

از دیگر اقداماتی که این شرکت بر آن مانور داده است، افزایش راندمان محصولات و کاهش مصرف انرژی بود. پس از تحقیقاتی که صورت گرفت با تلاش مهندسین، این شرکت ایتالیایی توانست کمپرسورهایی با ایده­آل­های جهانی وارد بازار کند. فراسکلد با سخت گیری­های بیشماری که به خرج می­دهد، هدفی بز­رگ­تر از یک فروش محصول را دنبال می­کند. یکی از مهم­ترین اهداف این شرکت، دستیابی به فناوری­ای است که به محیط زیست هیچ آسیبی وارد نکند. به همین دلیل فراسکلد یکی از پیشگامان پیشرفت صنعت سردسازی محسوب می­شود.

کمپرسورهای اسکرو فراسکلد با توان بالای ۵۰ تا ۱۱۰ اسب بخار است و تمامی کمپرسورهای اسکرو (SCREW)، قابلیت استفاده از گازهای R1234ze،  R123z، R1234YF، NH3 و غیره دارد. همچنین این دسته از محصولات قابلیت سازگاری با RSH را دارند و برای استفاده از درایوهای با فرکانس­های متفاوت و متغیر مناسب می­باشند. در ضمن همه­ی آن­ها مناسب برای انواع مبردهای استاندارد مناسب هستند.

 

کمپرسور روتاری چیست؟

ویژگی های مهم کمپرسور فراسکلد

از ویژگی­های منحصر به فرد کمپرسورهای فراسکلد می­توان به سیستم حفاظت پیشرفته، شاخص حداقل اشغال فضا، راندمان بالا و صدای کم، مدل­های دو مرحله­ای و ساخت دستگاه­ها در طیف گسترده­ای از مدل­ها با ۲، ۴، ۶ و یا ۸ سیلندر و با قدرت ۰٫۵ تا ۸۰ اسب بخار اشاره کرد. کمپرسورهای فراسکلد مردهایHFC  و HFO دارند و تمامی مدل­های کمپرسور ساخته شده توسط این شرکت، سازگاری خوبی با VFD دارند.

این کمپرسورها به گونه­ای طراحی می­شوند که ظرفیت RSH آن­ها توسط کاربر کنترل و قابل تنظیم باشند. جالب است بدانید که اکثر مدل­های عرضه شده به بازار فراسکلد، همگی دارای مجوز و گواهی ASERCOM هستند. مهم­ترین ویژگی­های کمپرسورهای تولیدی فراسکلد، راندمان بالا، صدای تولیدی بسیار کم و حجم و وزن کم است.

اجزای سازنده کمپرسور های فراسکلد

کمپرسورهای فراسکلد دارای تجهیزات جانبی متعددی هستند. این تجهیزات جانبی شامل موارد زیر هستند:

  • ماژول الکترونیکی diagnose INT69
  • هیتر برقی روغن
  • فن خنک کننده سر سیلندر
  • کیت تزریق مایع به سر سیلندر
  • سنسور دمای سر سیلندر
  • آنلودر سر سیلندر

جمع بندی

کمپرسورهای فراسکلد یکی از بهترین کمپرسورهای دنیا هستند که از کارایی بالایی برخوردار هستند. این کمپرسورها می‌توانند انتظارات کاربران را به خوبی پاسخگو باشند و بالاترین راندمان کاری را از خود نشان خواهند داد. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید فراموش نکنید که باید حتما از فروشندگان معتبر محصول خود را دریافت کنید. از این که تا پایان ما را همراهی کردید از شما سپاس گذاریم.

 

کمپرسور بیتزر چست

دیدگاهتان را بنویسید